BENVINGUTS!!!

Som una parella de Terrassa, el Juan Pedro i jo mateixa, la Susanna, que volem posar al vostre abast les nostres receptes que sovint compartim amb els nostres amics. Intentarem fer un bloc on predominarà la cuina casolana, econòmica i com no, ràpida. Encara que per alguns plats la rapidesa no es pot aconseguir.

El nom del bloc, Cal Soparet, ve arrel de les periòdiques reunions amb amics per dinars, berenars, sopars i ressopons. D'aquí ve la idea.
A més a més, a partir d'aquest 2018 també publicarem receptes fetes amb Thermomix.

També volem recomanar-vos una cançó que acompañarà cada recepta, encara que la combinació d'ambdós coses és molt personal.
Esperem que us agradi!
Bon Profit!!

diumenge, 13 de març del 2011

Arròs amb bacallà

Avui us deixem aquesta recepta, d'arròs de bacallà. És una recepta que em ve de família... primer el veia fer a la meva àvia... després a la meva mare...i ara el faig jo.


Ingredients (per a dues persones):
1 ceba petita
2 patates
1 pebrot vermell petit
tomàquet
1 tros de bacallà (dessalat)
arròs

Preparació del plat:
Posem en una cassola una mica d'oli i hi sofregim la ceba tallada ben petita. A continuació hi afegim el tomàquet i deixem que se sofregeixi una mica. Hi afegim també la patata i el pebrot i ho sofregim una mica també. Quan ja ho tinguem tot ben sofregit, hi posem el bacallà tallat en trossos, no molt petits. Ho remanem tot ben remanat i hi afegim l'arròs i l'aigua (jo la vaig bullit a part, perquè ja estigués calenta). Deixem el temps per coure l'arròs, un vint minuts i llestos.

BON PROFIT!
Avui, la cançó no podia ser una altra: Lolita - Sarandonga

2 comentaris: